Be bold!

Sommeren er på hell... Myk og fin som den er kan høsten virke litt småbrutal. 
Så ta den imot med litt røffhet inne og ute:

• Super-funky øredobber fra LILA RICE
• Smelt smør og lag tunge, deilige eplekaker med en smørsmelter fra Dansk®
• Hva en treboks/bord til oppbevaring av høstens strikketøy
• Ei klokke fra O' CLOCK i myk plastikk gjør kul! (Finnes i alle farger!)
 • Magasinet CANDY MAGASIN gir et frisk blikk på mote
• Og hva med anskaffe seg en passe stor reiseveske fra ETSY
ingen som sier at man skal slutte å reise selvom høsten er over?! 
• Chevron er forsatt med, og man kan bli ganske glad av  tulle
stumpen inn i dette smykket av ei truse fra MONKI

Velkommen begynnelsen på en ny årstid… ! 



3 kommentarer:

  1. Jeg liker høsten. Fa er det likosm lov å være inne og tenne lys.
    Den truda er kul. Man kan liksom tulle mer enn stumpen inn i den der!
    ELLERS ER JO ALT NYDELIG SOM ALLTID.
    ups. CL.

    SvarSlett
    Svar
    1. Å, takk :) ...Ja, høst er finfint... om enn noe brutal med sine gufs, desto bedre med lys og innetid, helt enig Rarerina! Glade bakender og myke mager tar seg nok godt ut i litt chevron! Ha en god dag, måtte den bli din og fin...

      Slett
  2. Wee! Den trusa bare må jeg ha!
    Takk for alltid så herlig inspirasjon!

    Forresten Hilde, jeg har søkt og leita her og der, men har ikke funnet likt smuykke som du hadde på deg i Oslo. Weekday Carnival har ikke dette inne nå for tiden. Hmm... Noen tips til andre steder jeg kan lete? Du vet, når man først har forelsket jeg i noe..... *plystrer*

    SvarSlett